UAV - Aerodynamics

To τεστ αποτελείται από 10 ερωτήσεις. Εχετε 10' για να το ολοκληρώσετε.
Επιτυχές αποτέλεσμα θεωρείται η βαθμολογία άνω του 80%

Δεν απαιτείται σύνδεση ή να βάλετε τα προσωπικά σας στοιχεία.
Εαν θέλετε, εφόσον έχετε επιτυχές αποτέλεσμα να λάβετε
ένα πιστοποιητικό (Certificate of Accomplishment),
μην ξεχάσετε το όνομά σας με λατινικούς χαρακτήρες στο τέλος του τεστ,
όπως επιθυμείτε αυτό να αναγράφεται στο πιστοποιητικό.

Air Traffic Rules | Meteorology | Civil Aviation Legislation | Navigation | Aerodynamics | Radio Communications | Technical Knowledge | Human Factors
Πότε οι 4 δυνάμεις βασικές δυνάμεις που επενεργούν σε ένα ΣμηΕΑ(FW) άντωση (L), βάρος (W), ώση ή έλξη (Τ) και οπισθέλκουσα (D) βρίσκονται σε ισορροπία;
Τι επίδραση έχει το μεγάλο ύψος πυκνότητας (density altitude) στην αποδοτικότητα της έλικας σε σχέση με το μικρό ύψος πυκνότητας και γιατί;
Στην περίπτωση μίας περιδίνησης (σπειροειδής βύθιση) προς τα αριστερά ενός ΣμηΕΑ...
Πολλοί θεωρούν το βάρος σαν μια δύναμη αμετάβλητη και σταθερή. Οι χειριστές ΣμηΕΑ γνωρίζουν πως η έννοια του βάρους είναι πολύ πιο σύνθετη όσο αφορά την πτήση. Όταν πετάμε, πότε το πραγματικό βάρος και το σχετικό βάρος του ΣμηΕΑ (FW) συμπίπτουν και ο παράγων φορτίου ισούται με τον αριθμό ένα (1 g);
Η πτέρυγα ενός ΣμηΕΑ(FW) πετάει κρατώντας ως προς την διεύθυνση της κίνησης μια ορισμένη γωνία η οποία μπορεί να μεταβληθεί από τον χειριστή ανά πάσα στιγμή. Η γωνία αυτή μεταξύ της χορδής της πτέρυγας και του σχετικού άνεμου ονομάζεται:
Η "γωνία προσβολής" είναι η γωνία...
Η πτέρυγα ενός ΣμηΕΑ(FW) πετάει κρατώντας ως προς την διεύθυνση της κίνησης μια ορισμένη γωνία η οποία εάν μεταβληθεί από λάθος του χειριστή πέρα από μια οριακή τιμή (οριακή γωνία προσβολής) τότε
Κατά τη διάρκεια της εισόδου σε κατάσταση επιπρόσθετου φορτίου (μεγάλου σχετικού βάρους) όπως όταν το ΣμηΕΑ μπαίνει σε στροφή, ο αυξημένος συντελεστής φόρτισης έχει ως πρώτο αποτέλεσμα.
Το μέγεθος του επιπρόσθετου φορτίου (συνεπώς μεγάλης σχετικά δύναμης) που μπορεί να εφαρμοστεί στην πτέρυγα ενός ΣμηΕΑ (FW) μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο και εξαρτάται από
Η μονάδα μέτρησης των επιταχύνσεων στην αεροπορία είναι η μονάδα g = 9.81 m/sec2 δηλ. η τιμή της επιτάχυνσης που οφείλεται στη βαρύτητα, στην επιφάνεια της θάλασσας και στις 45° γεωγραφικό πλάτος. Οι χειριστές ΣμηΕΑ σχετικά με την φόρτιση (g) γνωρίζουν πως

μπορείτε να γυρίσετε πίσω για ένα τελικό έλεγχο ή να πατήσετε ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ για αποτελέσματα.



Ονοματεπώνυμο (στην περίπτωση μονο που θέλετε πιστοποιητικό)